onsdag 10 september 2014

Hoh!

Nyss hemkommen å nyduschad från Combaten..D va verkligen trångt i salen ikväll.
När d ska kickas får man se efter vart man sparkar så ingen skadas.

Jobbat har jag idag me, provade lite festkläder efteråt inför fredagskvällen.
Den klänningen jag hade tänkt ta kändes lite trång om magen..Så ska se vad jag hittar på..Eller en snabb laxeringskur kanske vore nåt? :)

På inrednings fronten har d varit lite lugnare nu. Söker lite nya kuddöverdrag till soffan men har inte kunnat bestämma mig för nåt ännu.

*********************************'

I pyssel väg samlar jag på mig en del grejer. Håller som bäst på å målar en retro julgransfot, från grön till vit..Krävs ett par lager.
Ja å virkningarna har fått lida lite. Har inte haft tid å ork. Min tid har inte räckt till helt enkelt.
Ska hämta ut en garnbeställning imorron. Skall fixa klart ett par beställnings tossor å sen skicka iväg dom.

Får vara ledig lördag-måndag,så då ska d göras så lite extra som möjligt, ska träna förstås men ska läsa eller handarbeta resten. Jag känner mig lite efter på den fronten så.

Ska fixa resten på verandan också. Borde man tvätta fönstren?? Hmm skulle inte orka, d blir ju mörkare dessutom...
***********

Imorron innan jobb måste jag till björkbacka å titta. Jag skriver måste för att jag helt enkelt inte vill dit.
Men nånstans måste jag ju vara, utan jobb har ja inte råd å vara.


*************
Håller tummarna att resten av mobil delarna kommer denna vecka så att jag får den fixad fort som fan.
Har varit konstigt att vara utan. Tur att jag hade datorn iaf.


Ska se film, började på en för nån dag sen men har inte hunnit se klart den.

Göken!



Inga kommentarer: