måndag 1 september 2014

Sista måndaden på jobbet å full rulle däremellan....

Japp,antar att jag måste till nya jobbet i början av oktober.
Har inte hört nåt datum ännu dock.
Saneringen e på G.
Än så länge har ingen behövt vara på övertid iaf.

***********************

På tränings fronten har jag kommit igång rejält.
Tog ett Vip pass på Sportsclub å sen anmälde jag mig på en Arbis kurs åxå. Den nästan obligatoriska Bygg upp mina kärring muskler.

Ikväll blir d Xfit å Zumba.
Tisdag ; Bygg upp mina muskler
Onsdag ; BC
Fredag ; BC
Lördag; BC
Söndag ; Musclework.tror ja iaf..

D e lite synd bara att man måste anmäla sig för varje pass.

****************
Nelly växer så d knakar.
Nu har hon börjat klättra på väggarna åxå, inte så uppskattat alls faktiskt. Hon sover varje natt i sängen bredvid mig ;)
Så brukar hon bli vild när jag kommer hem åxå.


***********************


Fick min nya hobbybok igår. Nu ska d virkas mera! ;)




Blir väl en garnresa i oktober me gänget,ska bli skoj!

Inga kommentarer: