lördag 6 september 2014

Turbulent start på veckoslutet..

Fredagskvällen tillbringades i jobbets tecken, å straxt innan hemfärd,så halka lumian av bordet å krasch rakt i golvet. Displayen sprack :(
Vissa appar funkar så pass att man får på dom men man kommer sig inte längre än så..

Går inte att ringa, eller skicka meddelanden, inte kolla mejl å ingen fb!

Urk..
När man har som minst pengar händer sånt här shit.

Så lördagen började me att hitta ny display å tillbehör. Vilket jag gjorde för en relativt billig peng ; 83e.
Har sett videos me hur jag ska göra. Ser inte alltför svårt ut.
Så jag hoppas att d kommer snart.

Hade tänkt köpa ny mobil helt, hade tom beställt en Samsung men ångrade mig när jag såg att d gick å åtgärda själv.

Så nu e jag relativt lugn ijenn. Fick igång gamla c7an så nu borde jag ha alarm också. Den funkar ju som den ska iaf, bara att jag har inget sim kort som passar till den.

Kl. 15-16 var d bodycombat som gällde. D va skönt att få avreagera sig lite.
Pluss nu så kunde jag unna mig hemlagad pizza å en Suffeli till efterätt :)

Söndag tar jag vilodag. Ska jobba åxå 7-15.

Sen börjar gympa rumban igen på måndag med xfit å zumba!

Torsdag innan jobbet kallar ,ska jag till Björkbacka å se, på mitt ev nya tillfälliga jobbställe.
Fredag e d gravölsfest på Sparvboets villa, då får jag äntligen användning för nån av mina klänningar :)

Så ingen gympa tors-freda.


Nu ska d ses film, å sen börjar d skymma så pass så jag kan tända ljus, MYS!

God fortsättning!

Inga kommentarer: