lördag 20 september 2014

Sköna lördag..

Startade dagen irriterad.
Nelly var vild i natt så sambon fick ett par utbrott på henne. Å i sin tur väckte han ju mig..
Jaa va vi längtar till kastreringsdagen. Skall försöka få 2 till priset av en, om hon skulle ta sambon åxå.
Tycker oftast att hans moods wings e värre än mina.
*************
Mobilen e hel igen,fick delarna häromdagen å startade mixtra så fort jag kom hem från kvällsskift.
Voila 3 timmar senare var den klar..Nu va d ju inte utan missöden,men fixad e fixad!
När jag hade skruvat ihop den så hittade jag en liten del som låg på mattan..Hmm..Innan jag hade klurat ut varifrån den kom, jaa..
Den skulle va emellan på ett ställe iaf,nåt me speakersen..

Beställde fodral å ny baksida till den idag, lite extra skydd behöver den nog.
*********************
Innan jag kunde gå på Super Saturday på Sportsclub så blev d en tripp till Losvik.
Baby har magrat så vi var lite oroliga, men d var i onödan. Alla prov var bra, hon borde dricka lite mer å kanske börja få seniormat men annars va d inget alls.

Å 268e...Gulp,tur man har rik sambo för tillfället.
Sen bar d iväg till gymmet på bodycombat å yoga.
Yoga var slöseri me tid...Inget för mig alls.. Jag väntade hela tiden att d skulle komma igång på nåt vis, men nej..
******************

Ska på kalas på onsdag, min käre far fyller år, igen..Värst va gamlingar fyller ofta nu för tiden :)
Vad ska jag ge??! Alltid samma problem..

******************
Beställnings jobbar för tillfället. syrran ville ha ett par converse tofflor..
Har bara fixat ena ännu..

Sulan e lite knepig men annars e d inte invecklat alls å göra.

Smågrejer som ska på ännu,som en vit tag me svart stjärna å den obligatoriska svarta randen, på den vita kanten å på plösen.



Hoppas den passar sen åxå..

Nu ska jag se film å vräka i mig godis å chips..

Ha d!

Inga kommentarer: