söndag 7 december 2014

I K E A mm..

Ikea resan över för denna gång. Fick hem mkt som vanligt, inte allt jag hade på listan men d duger.

Fick hem allt d som bekanta hade beställt åxå.
Dagen började me knä värk, men som tur va släppte d sen..Men sen fick jag i svanken av allt sittande.
Sen blir jag öm i den av allt gående på jobb vilket betyder den e öm hela tiden..
Back to ikea..
Mkt folk just på ikea men i dom övriga butikerna va d rätt chill. Irriterade mig på män med vagnar. Dom var mest i vägen.

Vädret var lagom varmt/kallt.
Först for vi till Maxi å ÖoB. Sen traskade jag iväg tll Rusta å sen Ikea på d.

Om man ändå skulle få ett hus nån gång så att  man kan få ett större boende.

Detta kök föll jag för ;



Ett annat kakel å svart vit rutig golvmatta eller grå trä..Å dörren skulle så klart leda till skafferiet me frysboxen i :)
Å kylen skulle va en Smeg..

Drömma e ju gratis iaf..

***************************************
Jobb imorron igen då,skoj..
Börjar bli folk arg...



Inga kommentarer: