fredag 26 december 2014

Julen som kom å for..

Äntligen över.
I vanliga fall längtar jag efter julen å myser när den e här.
Men inte i år. Ingen julkänsla what so ever.
Längtade tills den var över.  Men snäll hade jag varit i år med. Presentkort, pengar, inredning, kläder osv..
Har inte mått så bra heller , lätt illamående å huvudvärk i flera dagar. Blir nog att ringa efter antibiotika skulle jag tro. Bihålorna antagligen. Eller så e d kylan som stör.

Har nåt problem me mobilen åxå, den flippar bara i bland, den laddar dåligt å yahoo appen uppdaterar inte.
Och den vill inte connecta me datorn.
Alltid ska d va nåt.

******
Helgen före jul var d shopping i Tuuri som va inplanerad. Å d blev en dyr dag.
Köpte dcfix till expedit hyllan.

Så klart blev d ju för lite så jag behöver dit minst en gång till.

före å mitti ;

Inte helt felfri,men den e ju inte klar somsagt, ska ha nya hyllinsatser till den sen, lådorna börjar ha sett sina bästa dar.

såna ;

Sen ska jag ha nån ny knopp eller handtag till.

Borde köpa nya förvaringslådor till förrådet me, d börjar bli dags för uppröjning där (igen)
Men borde komma mig iväg till Ikea i sommar me bilen.
Kanske H kommer me då, hon e ju åxå shopping galen ;)

Min andra expedit hylla skall åxå fixas men d får bli en annan gång.


Har pysslat rätt mkt i julhelgen, hade några beställningar på tofflor å strumpor. Nu har jag nyss fått klart Hs döskalle halsduk.


Går rätt fort att laga bara man lärt sig mönstret utantill..

Har börjat på en röd. Skall fortsätta på den nu.
God fortsättning !

Inga kommentarer: