söndag 28 december 2014

Here we go again..

Beställde omega3 å Whey 80 fr Fitnesstukku..Nu ska d börjas igen..
På allvar dessutom..
Ska börja me att få in vattenrutinen igen, har fuskat rejält me drickandet. Har bara glömt bort d.
Vatten flaskor ska me överallt!

Sen när d e i rutin, blir d omegan å wheyn. Omega minst 3 om dagen å whey efter eller före varje träning.
Sen maten, minskas på mängden jag äter å äta mer fettfattigt å grönt. Å mörkt bröd. Kyckling och kalkon.
Å hålla koll på vad jag äter. Räkna lite på kalorierna då..
Sen blir d mer fokus på träning.
Mer springande till sommarn, å till Hercules för benträning.

Har gått upp lite av d jag fick bort, känner mig som en fläskbomb ställvis.

Godis får jag äta ibland, men ingen chips,pizza eller sånt shit..D har blivit d alltför ofta nu på senaste tiden.
Å d ska gås överallt, gymmet ,butiken osv.

Jaja ja e på G!





Men om man e född sån då?!

Inga kommentarer: