tisdag 16 december 2014

När kommer jul feelisen?

Just nu, denna trista tisdag kväll , snöar d ute.
Hoppeligen så hålls d kvar till nyår!

Julafton nästa vecka å ingen jul känsla infinner sig.
Köpte ingredienser till rocky road idag. Har önskat att familjen inte köper så mkt julgodis åt oss(mig)
i år.
Ska på fest 9 januari, å tänkte ha klänning då, ifall den nu råkar passa den jag beställt förståss.
Måste komma mig iväg till gymmet innan dess, behöver sikta in  mig på lite joggning på springmattan.

I julmats väg blir d simpelt i år. Har ingen lust me nånting. Säkert pga d sunkiga julvädret d.

Jobbet flyter på. Får jobba me mina fd jobbkompisar lite i jul helgen me,längtar!

Har haft nåra små beställningar bla dessa ;



Nu när jag kör så mkt så känner jag mig lite som Stig :)
Film time!

Inga kommentarer: