söndag 31 januari 2010

ett tag sen...



..Ja det har inte hänt så mycket....har jobbat på och försökt lösa mina ekonomiska probs..
Det har diskuterats hus eller inte hus,eller parhus,radhus men ingen lägenhet iaf.....ska vi eller inte...mm. Resultatet blev : vi får se om 2 år..

Ska snart med syrran till Sunds, får knappt shoppa denna månad men har fortfarande mitt present kort dit så det kan jag använda ;)

Har haft värk av kylan, nicht gut men vad kan man åt Mother Nature..

Har fått det mesta av det jag har beställt förutom mina nya jobb skor...har misstänkt att mina knäprobs kommer från crocsen så..

Var på gymmet i tisdags och efteråt infann sig liminhejtin direkt nästan....men blev förvånad faktiskt ,jag orkade dom vikter som jag brukade. Och lite till tom..

Eurovision blv ju en flopp som vanligt, jag höll på Sister Twister, som enligt mig hade den enda ok låten...

Robinson vanns av Hans, vilket var 100ggr bättre än lögnaren jimmy...

Leo går det ok för, Wiggo verkar han inte gilla, han ryker på han ibland....Baby håller lite avstånd men ibland glömmer hon bort sig och är väldigt nära, och fräser..men Leo verkar inte ta det så allvarligt han verkar mest nöjd med att få va inne och att få gulla. Rocky pendlar mellan grannes och oss..håller avstånd men ändå nyfiken.


Ska fixa mej lite innan det bär av till Sunds....

Ja förresten killarna uppträder med Scandinavian Hunks ;) borde se det nån gång!!

Inga kommentarer: