tisdag 12 januari 2010

suger!




.. morgon skift, blä...

.. Inga pengar.......also blää

.. Men inflammationen i armen ger med sig,vilket betyder GYMMET nästa vecka!! :)

.. Ingen som hört av sig om Leo än...vill jag inte heller! Vi vill ha honom,och kastrera honom..så d så...Han har varit på vårt område sen oktober,nästan varje dag har man kunnat se honom, gullig som fan är han,fattar inte att folk inte bryr sig i sina djur!
Hade han varit min och varit borta, så länge hade jag efterlyst honom....

.. Boris lever än, bra det,hoppas han fortsätter med det också..

.. Nästa månad ska en järn/tråd korg inskaffas till mina filtar,som skall stå bredvid soffan.Det kommer att passa bättre in än ikea korgen jag hade tänkt köpa..Från Lundagård tom...kostade 28e..inte hela världen det, den va rrätt så stor..Vilket behövs ,jag har många filtar! Men har 2 st jag ska välja emellan, en rund och en rektangulär..hmm..
Den kantiga var nice!
Zinkljusstaken som finns på bilden, hitta jag på rea! 5e! Den blir fin till jul, med lite granris på eller kanske annan dekor, lingonris kanske ? Får se vilken det blir..

Inga kommentarer: