tisdag 5 januari 2010

ledig dag..

Ska till en polares på tjej kväll senare, fotbad, hårklippning och ansiktsmask..
Men måste en sväng till posten först, har ett paket från gals.fi..

Tog bort jul prydnaderna igår,nu är det endast granen och stjärnan kvar..och förståss slingan på utsidan..

Jag är shopping sugen som fan, men har redan shoppat upp min kvot för denna månad så, det får vänta till nästa månad...


Fick recept på posten idag, allt såg gott ut..kanske man ska ta och testa nåt nån dag..
Bakade som en tok före jul så jag har inte känt något behöv än..Men kanske snart så...




Blir nog att se en film snart!
En 80 talist tror jag..

Är sugen på ikea...grr..Är en hel del jag behöver därifrån så....Dvd skåp, förvaring 4 lådor, korg, lampa minst 2 st..pluss en massa småsaker man kommer hem med ;)

Om man ändå vore lite rikare...
Men det lossnar ju inga cash på lotto heller..jag hade nöjt mej med 10 000,tom 3000e...
Ibland är jag sugen på ett hus också...men gubben vill inte ha något hus...

Det hade inte behövt vara så stort, kök, vardagsrum,2 sovrum, badrum (ett stort ett..)garage....
Men det är inte lite jobb ock skaffa ett sånt,och man är skuldsatt i evigheter..
Nåja kanske nån dag....

ajm off

Inga kommentarer: