måndag 22 april 2013

Slukhål å bitande fotbollsspelare..

Ja världen e bra konstig.Slukhål som dyker upp lite var som helst. Tänk att bli ner sugen i ett sånt. Undrar hur långt ner dom går..Lite creepy e d allt.

Den bitande fotbollsspelaren, tänk att bli känd för d framför sina skills. Blir nog munkorg för killen nu ;)

Hade tänkt fixa våfflor idag, men äggen va gamla,å sen när jag granskade skafferiet fanns inte ens mjöl, WHAT?! Jag har alltid d hemma ju. Men här har d inte bakats på evigheter så d e ju inte omöjligt.
Hade tänkt gymma idag me sambon me men sen blev d så stressig morgon tyckte jag så jag sket i d helt enkelt. Får antingen bli promenix eller länk sen.

Såg klart på Falling skies season 2 också. En till bra serie man måste hänga me, ny säsong kommer i juni. Liksom Nya True Blooden..Grrr...va länge d känns tills dess.



Har fått bort d sista fr terassen å all julbelysning e bort. Rensade tom upp under diskbänken. Slängde lite krukor som inte används mm. It was over due.

Har hittat lite smågrejs på ebay me, inga dyra saker direkt. Fann e klocka ja va sugen på, ja en till klocka och jag som knappt använder dom ja har. Men nice va den iaf å under 10e.

På inredningsfronten e d lugnt för tillfället, har mest klurat lite på vad jag skall ha för blommor på utsidan å annat grejs. Å på insidan skall d omplanteras nåt, å sen så jag att Ikea hade billiga lavendlar. Hmm, e sugen på Haparanda i juni när ja har semester.
Behöver baden baden me, och ev ett parasoll.

Prisma hade rosa blomlådor, dom måste ja ha! om dom har när jag kommer mig dit förståss..


Sen i blomväg hade jag tänkt lavendel, klematis e jag jättesugen på, mer tulpan lökar å ev iris. Tomater ska d bli i år me, småa. Kanske lite kallor..Skulle vilja ha nåt i svart. hmm..

Nu skall jag fortsätta planera..ha d!

Inga kommentarer: