söndag 14 april 2013

Söndagen..snart e semestern över för denna gång..


Vaknade ovanligt tidit men kunde som tur var somna om en stund till..Hade båda killarna i sängen (wiggo å Leo å alltså)
Sambon var fortfarande på jobbet.
Tog mod till mig å väde mig tom, d har ju inte hänt på minst en månad, och jag förväntade mig inget under heller eftersom jag varit både lat och förkyld under denna tid.
Men vågen va på bra humör å visade nedgång tom ;) That made my day! Hela 800g hade försvunnit sen sist jag vägde mig, kunde nästan inte tro d! ;)







Läste en artikel i ÖT som gjorde mig lite orolig, eller d har alltid funnits i mitt bakhuvud..Ryssland rustar upp militärt, å d makes me nervous...
Vi har ju krigat förr så kanskee d inte så konstigt..borde man börja rusta upp me förnödenheter??Så känns d lite för mig iaf..Creepy shit, och att lämna landet hade inte hjälpt för även resten av norden skulle va lika osäker. Borde man fixa en grotta åt sig nånstans??
Å vad skulle man ta med sig?
Hm d e sånt jag tänker på ibland. Har en lista klar i mitt huvud..
Har sett nån gång på d där programmet fr USA, dom som rustar för olika domedagar. Men ingen av dom räknar med krig tydligen, utan mest ekonomiska problem mm. Lite intressant e d, vissa e verkligen förberedda. Vakumförpackade ägg, bin å stora trädårdar, hem under jorden osv..
"Tänk positivt" hmm skall försöka...
Senare ska d bli en länk för att fira nedgången, å lite hotrod å mjölk åxå faktiskt ;) Påsen e snart tom så..
Skall fixa film nu, sen blir d luncha till den...NAM!




Inga kommentarer: