lördag 6 april 2013

Ledig helg och tröttsam dag..

Imorse plingade alarmet kl 7.30..Sedan bar d av med buss till garnbutiken Tapion lankatupa i Kauhajoki..
Garn i massor! never ever seen that much yarn..köptes en del, hade inga klara projekt direkt att handla för men garn till en rosa tubis åt mig sj blev d, och till en sjal till jobbet..Blir nog till å beställa därifrån nån mer en annan gång.
Sen åt vi på ABCs buffe.
Blev trött på hemvägen och har inte bounced back så att säga. Grinig e ja me..Borde ha hämtat ut mitt hm paket men jag orkade inte gå dit ;) får bli nån annan dag..

Sambon fyller år imorgon, hela 30 år..Men han vill inte fira så d blir softning hela dagen.
Jag borde fara ut på länk, har menat mig flera dagar nu men d verkar va svårt å komma sig ut..blääch..har inte direkt känt för d heller men men...Ska se film iaf..Flera!
Sen nästa veckas onsdag å veckan ut e d SEMESTER!!! så jävla nice d ska bli...

filmtajm...im off!


Inga kommentarer: