söndag 21 april 2013

Day off mm..

Får vara ledig i 2 dagar. nice! Har en del vårgrejs å göra, en del e gjort men lite lännade. Borde få tvättt fönstret nån dag, å bytt gardin kanske me. Har julbelysning kvar som skall bort å lyktor.

Sambon tvättar mcn i blåsten, efter skulle d tydligen grillas.

Sitter å glor på Youtube..Daft punks nya låt e rätt skön, e inget fan annars.Gillade Tron soundtracket dock.

Såg bio på både Skrillex å Deadmau5 igår, e inget direkt fan av nån av dom men såg ju Skrillex i somras, visst va d medryckande men dubstep e inget för mig, lite messy å brutal tycker jag.
Även om jag gillar denna ;
Nåt annat jag snappade upp på tuben igår, nightcore..ja va e d då för dom icke insatta ; låter som happy hardcore i mina öron men e tydligen en helt skild sub musikstil i kategorin trance eller hardcore...Men jag gillar båda.
Happy hardcore ;

Nightcore ; uppspeedat

Anyways, idag skall d även virkas lite, har inte gjort nåt på flera dagar. Jag e efter.Rejält .


Ska bli Falling skies season 2 senare me ;) I like...
OFF!-->>


Inga kommentarer: