tisdag 2 juli 2013

Första jobbdagen e över..

Och d märktes knappt att jag har varit på semester, its in my backbone i guess..Ja har man varit 11år på ett ställe borde man ju kunna sitt jobb.
D var ett ovanligt lugnt kvällspass. I like!

Efter jobbet stack jag iväg på en kortis länk, blev bara 2,87km enligt Runsaten, men d får duga. Tar kanske forsby svängen imorron. borde bli ca 6,80km eller nåt liknande.

Sambon  hade ju redan gått å lagt sig,så d gäller å smyga nu. Men e d inte konstigt att när man försöker vara tyst så e d alltid nåt som man går in i, eller nåt som ramlar eller nåt liknande jävulskap.


Har googlat recept på bebér också, minns att vi fixade dom i skolan, men jag har aldrig gjort dom hemma. Så jag tänkte fixa till kalaset på söndag. Röda blir dom dock inte, men pink kanske?



Bilder på resten kommer sen, men nån form av pavlova me passions frukt å kiwi å en laxpaj kommer d att bjudas på iaf. Mamma skulle ta me den traditionella koppen proppfull me färska jordgubbar me. Mina gäster e inte så sötsugna av sig, förutom pappsen då, han äter nog både sin ranson å dom andras ;) love my daddy <3 p="">Minns ett år när han blev småsur över att d fann så lite sött på bordet, så när han kom hem sa mamma att han vräkte i sig haha! så ska d aldrig va på kalas, hellre för mkt då.

Får va ledig i helen ska blir skönt d, så jag får städa ifred.


Nä nu får d va nog me pladdrandet, lägg dax var d här!
Ajöken..

Inga kommentarer: