torsdag 5 december 2013

Dagen före..

Min hjärna år lite i förväg för jag sov uselt förra natten var vaken redan kl 3..Inte ikea väckning förrän i natt ju ;) å då 4.55...

Ska försöka gå å lägg mig tidigare ikväll då istället(som om d händer ;)  )

Idag handlades mat å lunchen köptes på Mäcken. Big ass Bacon burger. Var mätt ända till kl 18.
Men gottans var d..
Se tränades d lite, får nog börja på gymmet igen, för att träna hemma blir till ingenting. Fuskar ju bara, även om d va skoj å svettas.


Har suttit å googlat ny laddare till lappen, min har börjat krångla, laddar bara ibland. Men fan va d ska va svårt att hitta en me rätt watt å allt.

Paket har hämtat idag å äntligen så kom Bond.
Blev riktigt bra, toa dörren e nice nu.









Fick med på köpet ett annat mindre klistermärke.

Ikea imorron då, ska bli så nice!
Ser verkligen fram emot d.
Ska se vad jag hittar för klappar me, har nån kvar..

Väskan e laddad me handarbete, hörlurar mm.
Och i kylen e mellanmålet.
Man skall inte slösa all pengar på käkandet , ju inte därför man åker.

Kusin vitamin kommer me å sen en från jobbet me.
Tur för Wiggo att sambon e ledigt fr jobbet, så har han sällskap när chef number uno e bort rest för dagen.


Film time ; Firefox fr 1982...
Ciao!












Inga kommentarer: