söndag 8 december 2013

Sista semester dagen...

På dagens schema stod chillning, så d blev ett par filmer, fixade pizza, virkade klar mattan (äntligen), handlade och hade fotbad.
Konstigt att man inte får gjort sånt förrän sista dagen.
Har en hel del ändar att fästa men tråden e ju dubbel så d borde gå fort. D e ju alltid svårt å d rakt men d gick ovanligt bra denna gång.

Ikea is over and done with denna gång, å d blev inköpt en hel del. En del klappar men mest åt mig sj + d som nån beställt hem.
Madrasserna var inte så otympliga som jag hade föreställt mig. Så d blev inga problem.

Hittade en stjärna till fönstret åxå. I rött å på rea. Syns inte så bra här dock, men granen e klar för i år åtm.

Kompletterade me lite från ICA.
Fixade klar en  julklapp på hemvägen åxå. E man produktiv så, nä var nog snarare bored.
D e rätt lång resa.


*******************
Fixade skivan klar me, nu e hjulen äntligen på. Färdig att lastas på inför nästa gång jag får besök.
Tänkte göra d lite lättare för mig sj å bara hiva dit allt extra som e framme, å in under soffan me d.
Så behöver jag inte undra sen var jag satte grejerna. Så e d ju nu.

Film dags igen å sen får jag väl ge mig..
Tidig väckning imorron igen då..Blää....

Göken!

Inga kommentarer: