måndag 9 december 2013

Hår issues!!


Skall till frisören imorron å jag har fortfarande inte bestämt mig hur d ska bli. Spara eller inte spara. Färga sen eller inte färga alls.
Men d jag VET e att snaggen ska va kvar. Mot sambons vilja. Han tycker inte att den e så feminin, och? D e inte jag heller.
Har försökt googla på ev framtida frisyrer, sett en del men dom flesta har extremt långt hår. Å rygglångt vill jag inte ha.
Ska rådfråga min frisör imorron.
Har några bilder me..





Första dagen på jobbet efter semestern gick som smort,slutade redan kl 13
Blev en promenix i kylan sen me sambon å ett par filmer före d.


Nya lyktan tändes på åxå.


Sen måste jag fixa cheesecaken inför onsdagen me så d hinner stelna. Och handla resten till middagen.
Blir kanske i bio senare i veckan, får se. The Hobbit 2 siktar vi på.

Å på fredag ska jag i bastu å eftersom d e fredagen den 13nde då kommer säkert nåt å hända.

Läggdags!

Inga kommentarer: