torsdag 26 december 2013

Ledig dag 1/3..

Började med matfrosseri hos mamma. D e ju jul trots allt.
Var inte hungrig alls men d gick ner ändå. Sen tittade vi på lite Bond, hade köpt åt pappa till jul.

När jag kom hem kände jag mig nästan tvungen att fara ut på en länk.
Hade låga förväntningar eftersom d e jätte länge sen jag joggat. Men d gick uber bra, orkade intervalla tom.


Nu har jag checkat in lite rea grejs på nätet, hm ja verkar bara hitta sportskor nuförtiden .

Köpte ju nyss ett par rosa som jag ska ha när jag e ut å går.

Men så såg ja dom här,som e 30e på rea dessutom..hmmm e jätte sugen! 89e ändå...ska försöka hålla mig undan..men men...Skulle behöva nya träningshandskar  å ny träningsväska. Men d e svårt tycker jag. För stora eller för dyra e dom.

Beställde lite garn häromdagen till mina pågående å blivande filtar, tänkte byta ut mina fleece filtisar.
Stör mig på dom när dom e så elektriska å tunna.Noppiga har dom blivit me.

 Nyansen heter Jupiter å jag håller på som bäst med en i denna färg. Beställde några till, å hoppas att d räcker.
 Neptune e d här, hade bara 3 nystan av denna så beställde mer.
Gillar denna mest!

Men sen såg jag att dom hade även i ROSA!!!
LOVE rosa just nu..
Fanns även lila,blå, turkos mfl..
Rätt billigt garn me, fr 3e-3.80e ca.
Love ebay!


**************************


Imorron e d kusins som gäller, kalas å jul firas.
vilket betyder mer mat...urkans!

håller tummarna att bottnarna kommer...annars får ikea fan......


Nu blir d film!

Hej!

Inga kommentarer: