söndag 15 december 2013

Sista ledig dagen ; pyssel dag!

Började dagen rätt sent, vi gick å la oss först halv 2 i natt så.
Gick ut på länk en stund, samlade hem lite granris åxå. Behövdes till dörr kransen.

Såg klart Star wars serien å sen satte jag igång.

 Hade fixat ihop en ring på förhand, av tidningar å tejp, duger bra å går fort. Hade grön järn tråd som jag lindade in första ris varvet me.


När fösta varvet var fixat, var d dags fördekor varvet, d som gör att d ser mer naturligt å levande ut.



Slutresultatet blev bra tyckte ja, sprayade lite fusksnö på.
Hade velat ha nån lite tomte åxå men hittade inte som jag ville ha i den.
De duger gott så här, synd bara att man inte kan lägga den på dörren, får hänga vid sidan om.










Sen har jag länge tyckt att lilla tamburen behöver få lite julstämning åxå, så jag grävde i mina lådor lite till å hittade tillbehör.
D finns inget eluttag där så då passade d me en som går på batterier.

Klippte av blomkäppen å voila så blev d en julhälsning åxå.

Nu behöver jag bara lite extra till julgranen ;)
Lånade glittret därifrån nämligen, å ljusslingan från ett annat ställe..


Jeeejay!! Imorron borde bottnarna komma ,that means ; sängen skall ihops skruvas å en massa extra shit slipps ur vardagsrummet!! ooo lala....

Ska se film nu å chilla resten av kvällen.


Wild Wild Wet står på schemat.
Göken!


Inga kommentarer: