tisdag 15 april 2014

Nu e d slutt..

3 lediga dagar kom å gick i ett huj.
Hann inte göra mkt vettigt,inte som ja hade tänkt åtm.

Söndag tvättades bilen. Men nu e den skitigt igen, 2 dagar höll d.
Måndag bjöd på cykeltur på lite över 1 timme. Kändes som om jag cyklade i ett gruslass på vissa vägar. 15km + nån meter blev d iaf. Och jag som fantiserade en gång ifall jag skulle länka den rutten..Ehm..d tror jag knappast..Men kanske halva nån gång.
På kvällen va d stickparty på Åminne å efter d Games of thrones säsong 4!!!1 & 2 avsnittet..Å äntligen fick rövhålet d han förtjänade, mer säger jag inte..

Tisdag(idag)togs en chillstart på dagen, sen hämtades jag av M å sen bar d av till Vörå å destination garnbutik å halpis.

Köpte bara 3 nystan, men hittade mer på halpis, köpte lite vårblomms. Å sen stannade vi på Calluna å köpte lite till blommor.
Bild kommer sen när dom växt till sig lite. Hämtade lite mossa ur sokeg å pimpade till dom lite.


Sen hade ja velat sova, men då bar d av till Stjärnhallen å gymmet.
Nu e jag lagom trött.
Å tidig väckning imorron, blää..

Nu blir d att spela lite sen sooova!
Ha d..

Inga kommentarer: