söndag 13 april 2014

Sköna lediga dag..

Började dagen med sovmorgon, sen gav jag mig ut å räfsa å röja upp efter vintern. En del slängdes å resten i förrådet.
Tom jullampor och lyktor kom bort. Filmer har setts, tyllarna har äntligen sålts. får bege mig till Losvik imorron efter mer mat åt Wiggo. Han äter som en häst.
Hans humör har åxå ändrats radikalt, nu e han lika trakasserande nattetid som förr. Å vill ut å gnäller å har sig. Å e mer i famnen. D e säkert vårkänslor.
Han väntar på att kattgräset ska växa till sig, han kollar d dagligen ifall d skulle gå att käka av .

*************************

Fixade lunch sen å började virka på min hexagon matta.
Tänkte ha den under köksbordet, få se bara hur långt garnet räcker.

Hoppas att den del tillbehör som tex dragkedjor kommer nästa vecka så att ja får pyssla lite till.
Tagsen skall fästas.
Skall även virka till fodral till Ipads, om jag hinner och orkar.
Mål skall köpas, tamburväggen borde fixas snart. Tappade helt sugen me den när jag inte fick ha mitt underbara tyg där. Men ska spackla skite,slipa mer å måla,å sen nån hylla å skylt mm på d.
Blir nog bra ändå.


Ska glo på en film till,efter lite spel på fb..

SEE ya


Inga kommentarer: