tisdag 29 april 2014

Sjukskrivning dag 2..

D suger!
Håller på å blir tokig, jag har inte tid me detta shittet,verandan ska fixas, hushållet me.

Kan iaf böja mig idag, även om d går långsamt,att gå å sitta går bra, d e när man ska upp å ner d e lite problem med ännu.
Nysa e ett hellvete, gör ont som fan i svanken.

Har 2 lediga dagar till ,urk, sen fredag i jobb å ledig i helgen igen.
Tänkte testa jobba iaf,så får jag se hur d känns.

Soffan inväntar målning, lite skruvar å pimpning. Där Leo sitter ska d komma en spalje som hindrar motionärerna att se direkt in, kuddar e beställdä, madrass fixad, matta beställd, tegelstenar till buddhan får jag fr Peltmo.
Men före allt detta så skall terass plattorna tvättas å oljas in ett lager till.
Senare i sommar kanske blir d väggarna.
Tänkte först på armstöd åxå till den men tror att d skippas. Har 2 pallar kvar ifall ja ångrar mig.

***************
Fick låna en vetedyna av grannen,som borde vara bra för olika smärtor,ska testa den ikväll se.


Nu ska d sys...







Inga kommentarer: