tisdag 22 april 2014

Påsk e över,va skönt!

Jobbade alla dagar utom mån-tisda.
Igår (mån) startade dagen me länk/promenix me S runt bådan.
Sen bytte gulleplutten å jag(lite iaf) däck på bilen.
Efter d startade jag upp grillen å han fixade köttet, dukade lite på uteplatsen å sen åt vi faktiskt båda 2(!) där ;) Mysigt var d tills grannkärringen tände en tobak :(
Jävla tant..

Snoozade efteråt en stund ,för d var jag värd, faktiskt..Klippte lite tyg.
Lite film på d å så var den dagen över.

**********
Tisdag (idag) började med att å å handla lite,en del basvaror har tagit slut.
Kollade in lite mål å tillbehör.
Sydde lite,planterade nytt kattgräs.
Och redde upp i förrådet.
Och gick på sista gympasset.

Nu ska jag bara vara. Tidig väckning imorron, så jag borde sova snart. Har börjat sova dåligt nu när d har blivit så ljust ute.

Hann inte fixa svart tyg till sovrumsfönstret,som jag hade tänkt..

Oh well..imorron kanske..

Nu film!

Inga kommentarer: