onsdag 14 maj 2014

Öm så in i ...

När läkarn sa att jag skulle vila,så antog jag att d inte skulle bli värre.
Så varför i helvete har jag fortfarane ont? Kan inte sitta längre, utan måste ligga på sidan. Eller stå.
D värker iaf inte, alltid nåt.
Oavsett vilket skick jag är i , måste jag jobba nästa vecka, eftersom vikarien e borta. D blir till å stå bara.

********************
Kommer troligen att få ta bort Wiggo åxå inom en snar framtid ;(
Han har inte mått bra i över en vecka nu, å han har magrat rejält på den tiden, trots att jag har tvångsmatat honom. Tonfisk har han ätit själv men d e ju inget fett i d.

D har varit en jobbig vecka, känslomässigt. Har fått ha plutten i 11år. Kommer å bli en jobbig dag när vi åker till veterinären, å sen begravningen på d..huvadå..

Plutten på äventyr ; söker gräs att äta.
D kommer att vara konstigt att inte ha honom som kommer å hälsa när jag kommer hem, ingen som sover på kudden med mig, ingen som gnäller om att få gå ut eller om jag varit hemifrån för mkt.

Sorgligt.

Inga kommentarer: