fredag 2 maj 2014

E fullt frisk!

Relativt iaf.
Känner av svanken i vissa moment men d känns mkt bättre nu.

3 Lediga dagar har jag framför mig, imorron ska jag hämta nåra tegelstenar fr Peltmo, bardomsvännen hade några extra som han inte ville ha. Å till betalning ville han ha ett kex paket, såna betalningar gillas ;)

Så kanske ja kan packa upp min trädgårdsbuddha imorron nu då.
Ska höra me syrran karl åxå om han kan byga en spalje åt mig, hittar inga me dom rätta måtten.
Å ska höra me pappa om han har en planka  med ett visst mått.

Antingen e dom för smala eller för långa.
*************'
Nästa lön blir d att köpa mål. Både för ute å inne. Har ju min tambur åxå. Tur att den inte e så stor iaf. Men innan dess ska d spacklas lite till..
Så ska mitt fönster slipas, å skivan ska testas ut om den passar osv..Texten vet jag, men om jag skall måla för hand eller köpa shabloner eller what d får ja se..Kanske såna som man kan trycka..Hmm...

Paket med kuddöverdrag skall hämtas ut imorron me. Kankse hämtar den andra madrassen me. Får se..


Ska riva upp lavendeln imorron å plantera nåt annat där. fick en held del utrymme nu när rabatten ändrades.
Planterade 2 klematis på den smalare sidan.

**************'''
Fick mina hårprodukter häromdagen ; Silver shampoo, saltspray å vanilj cola shampo.

















Har även fått nya plattången å min alldeles egen snaggtrimmer!





Sen skulle ett besök till frisören va dags,men jag kan inte bestämma mig för hur ja skall ha d,klippa eller spara??
Jag vill ha d både kortare i Beckhamstil som jag haft tidigare,men sen skulle jag vilja ha längre å kunna fixa till lite lockar..

Hmmmmmm....


D får bli ett senare problem, nu e d film!

Ha d gött!

Inga kommentarer: