fredag 9 maj 2014

Sjukledig,suck

Skelettskada sägs d, alltså svanskote jäveln har fått sig. Ont gjorde d när hon undersökte den iaf.
Till 19.5 ska jag vara hemma, jag som har så svårt att vara stilla. D suger rent ut sagt.

Som tur e kan jag inte göra mer på utsidan på en stund iaf, har inne projekt som behöver fixas till,sen har ja ett par böcker olästa ännu. Och film. Och musik, borde klara mig mao..

Så d blir soffläge en vecka. Usch..Kommer att bli en låång vecka.

Var via försäkringsbolaget å fixade skadeanmälan me, på inrådan av läkaren. Länge tog d, höjde på en å annan försäkring me. Nån försäkring hade förnyats å fixats om å bla bla..

***********
Gårdagens Eurovision semifinal nr 2, sågs vid Armines. D var riktigt trevlig,vi hissade å dissade å åt gott :)

Av dom som jag röstade på var d bara Irland som inte kom vidare.

Finlands bidrag e riktigt ok i år. Påminner om d Killers eller Coldplay.

Enjoy!



Inga kommentarer: