lördag 13 juli 2013

Bland helg jobb å serier..

Här sitter ja i soffan efter ett kvällsjobb och kvällslänk. Benen var tunga ikväll. Men 25 min länk tvingade jag mig till iaf. bättre än inget alls, hade ju lite träningsvärk sen sist me.

Den senaste veckan har jag inte gjort annat än ätit tycker jag, 2 kalas å lite fuskande så blir d så. Usch, ska skärpa mig fr idag.
Fick mina blåbär ikväll, köpte av en på jobbet, som har hur mkt blåbärsris som helst, utanför sin lägenhet. Hon har d bra hon.slipper älgflugor å annat satskap.

Ja nytt mönster på tofflor har hittats, e redan på mitt tredje par. Problemet e bara att garnet tar slut hela tiden ;).
I bomullsgarn,virknål storlek 4.

Finns på Drops design.
Dessa ska jag  ha själv, en polare beställde ett par också, Första toffeln e nästan klar,måste ha henne å prova bara så jag få rätt längd.

E rätt länge sen jag varit på bio nu, börjar bli sugen. Tycker d e mysigt att gå på bio, kanske käka på nåt ställe först. Många bra filmer e på G så jag SKALL på bio, piste!

Å sen har jag ju presentkort som väntar på att få användas! YEEYAY! :)
Annars MÅSTE jag ta d lugnt me shoppandet...så e d bara..jaja ja har sagt d förr,i know...men NU ska d skärpas till..

Skall först testa att hålla mig i en vecka...ehm..good luck chuck!






Inga kommentarer: