söndag 21 juli 2013

Helg i jobbandets tecken.

Jobbet kallar igen, borde man hyra in sig i ett rum så att man inte behöver traska fram å tibax hela tiden?
Man skulle ju slippa väderproblem iaf..
Hmm undrar vilket rum jag skulle välja...
----------


Har få¨tt jobba hela helgen ,nästa lediga dag,om jag fortfarande får den, e tisdag.
En ny börjar på måndag som inte lär prata varken svenska,finska eller engelska. D blir en utmaning ;)

Efter gårdagens morgonskift blev jag tvungen å sova en stund, var så himla seg, sen åkte jag å handla lite, å var ut på länk.
Hann precis ut när d börja regna, skoj, men tur för mig så kom d inte så mkt.

Speedade på den sista biten lite ifall mer skulle komma..2,9km på 21 min..Om d e en bra tid vet jag inte men men..

Jag sade ju här att jag skulle hålla tibax med shoppandet en vecka,ehm jaa d kunde ja ju inte hålla riktigt.
Men d enda som beställdes under den veckan var garn,knappar å nån bok å nya mjukisbyxor(har nada så d va ett måste!)
Denna vecka ska d bara bli högst ett paket, om nåt alls..
---------


I klädd förkläde skall dagens brunch förtäras, d blir spagetti å köttfärssås :)
Går upp för sent för att kalla d frukost, men för tidigt för att bli lunch..Vill sova ut ordentligt före jobbet kallar.

Katterna rastade, jag e mätt, fb spelen fixade, kanske man kan med gott samvete sticka lite nu då innan jobbet..
Började me nya färger igår. Knapparna jag har beställt blir extremt nicea till dessa ;)
Får nog köpa mer garn, men inte denna vecka lol.


Även till dom en färgade kommer dessa å va läckra. Hittade även samma knappar i ljusare ton, mer i vitt..I love Ebay! å snorbilligt me..20st/3,50e..

Nu skall d stickas!
Ajöken...






Inga kommentarer: