tisdag 30 juli 2013

Massa kvällsjobb,sup å puke på Jeppisdagarna å krapulan fr hell,å mera kvällsjobb..


Har ännu ett kvällspass bakom mig,å kvällen avslutades med ett nyp fr en igelkott.
ÅÅh va dom e söta! Speciellt när dom e tuffa å gömmer sig samtidigt som dom fräser ;) i like!



Jeppis Dagan kom å for, hade inte ens tänkt gå dit, men polarn ville annat. Så efter kvällsskift på lördag, speed duschade jag å speedade iväg till Staketgatan.

Vi chipsade, snapsade,skrattade en hel del å grogade lite mera. Sen 12 tiden iväg till O´learys.
Sen såg vi på när Furu stod å bräkte på scen, chattade lite me folket, groggade lite till
å sen började pukefesten 2013 för min del..Jaja..

Kan ju tänka er hur jag mådde dagen efter, inte nice. Men min första bakfylla ever was bound to happen someday.
Tur jag var ledig söndagen. Spydde å sov å yrade om vartannat, pinsamt var d..

Oh well it will never happen again...ehm

Imorron kväll blir d bio å Wolverine me lammköttet (sambon alltså ;) )
Ska bli skoj! Älskar att gå på bio, d e så mysigt..Hoppas han bjuder på snax åxå :)


När d gäller träningen har jag varit lite lat nu, Borde komma igång me länkandet igen.
annars händer nog inget me dom k som jag har kvar. Ca 2,7kg skall jag testa ännu. Snart börjar
Arbis kurserna så d borde börja röra på sig mera då.
Magdans,Zumba,gym,länk å crossfit på G..i höst å vinter, men även en massa mys!


Fredag blir jag bjuden på restaurang (!) av R. Duende skall testas. Känns konstigt att bli bjuden på saker.
E väl ovan antar ja men d skall bli skoj! Skall även klä upp mig lite, hmm om jag har nåt alltså..

Lördag blir d beachen med A, om vädret tillåter alltså, har ju varit regn på den senaste tiden..


Nu blir d True blood avsnitt 7.

Gokväll...



Inga kommentarer: