onsdag 17 juli 2013

Ledig dag och - 300g till,JEEE!!


Power park var inplanerat idag men sambon hade huvudvärk fr start så d blev Jeppis istället.
Koti pizza hade vi tänkt oss men när man kom in stank d bilolja, japp Koti pizza e stationerad vid neste stationen nu förtiden.
Var mkt bättre förr när den var vid torget.
Så då sket vi i d, å körde all the way till Kumars istället. Dom gör också bra pizzor men d e mer en restaurang.
Tog en sväng via Seppälä på väf till bilen, hittade flera nicea grejs där men köpte bara underkläder.

Hann bara hem så kom d sms om paket, så då hämtades sambons Wii U, mitt protein pulver och tränings leggingsen.


Har alltid velat ha lösa kläder när jag tränar mest för att jag skall
kunna koncentrera mig på d jag gör istället för att känna; aj där putar d å där.
Men när d gäller byxor iaf så har jag ändrat mig lite, nu känns d ok att ha tajtare byxor..Toppar e d lite si som så me än..
Har ett par kilo kvar än till Projekt Definition påbörjas. Men som tur e så har jag ingen brådska. Tar före bild sen så får jag se hur jag ändras, om jag ändras.
Disciplin har jag ju aldrig haft så. Skall hålla tummarna för att jag kan fixa d.



Hade tänkt käka proteinpulver till frukost å mellanmål, tycker jag blir för hungrig mellan målen så jag tar för mkt mat. Cookies and cream blev smaksättningen denna gång.
Sträckningen (om d nu var d)så känns bra nu så jag kan fara på en längre länk i kväll. Skoj!


Var till mamsens i går en sväng, tur man tar jobb med sig så man får nåt klart.
Tog hela väskan med ouppklarade tofflor med mig, å ida har jag fortsatt med fästandet å ihopsyandet.
Har en massa kvar + en del till å fixa, väntar dock på mera garn ;)

Rs bomullstofflor skall även dom bli klara idag. Film skall ses klart också. Dammsugandet får bli till imorron.

Känner ingen stress med nånting nu, på jobbet har d blivit lugnare å en del irritations moment har avlägsnats.

-------------------------Paus--------------------------

Oh jeah d blev en länk kring Bådan me S senare på kvällen, tjing tjong! Mkt skönt även om hon fick ont i knäet så vi fick gå lite nu som då..
no matter!

Imorron träffa pappsen en snabbis sen ev cykeltur me S..eller vad vi nu hittar på..
Och fortsätta me film å toffel fixning..

Inga kommentarer: