fredag 5 juli 2013

ditt å datt..

Har blivit en serie freak. Förr har jag alltid hållit mig till filmer men  på den senaste tiden så
har d blivit flera serier som jag håller koll på.
Och definitivt har ja aldrig haft en serie box i mini film hylla ,thats was a big no no..

Och allt startade me d True blood.
Serien hade nog hållit på ett par säsonger när jag kom på den, hade inte alls tänkt se den, men ödet ville annat.
A first glance at Joe Manganiello i en fitness tidning å ja va såld på serien! nu finns även boxen i hyllan ehm..Sen finns d ju andra hotties med också givetvis, men han e still nr 1.


En annan serie e Falling skies, såg reklam för den på tv, men dom visar ju d alltid för sent. Såg ett avsnitt å va såld på den me.E inne på säsong 3 nu.


visst har jag sett på nån serie på tv,men aldrig hängt med alla avsnitt.



Just nu ser jag på Games of thrones, får se om ja blir såld på den me.

Oroar mig för katten me,han har spytt flera ggr idag, å beter sig konstigt åt.
Hoppas d e bättre imorron,så att ja inte får fara ijenn me honom till Losvik, skulle ju va typiskt när jag sagt upp försäkringen förståss..Men skiter nog i Losvik framöver ska testa dom i Edsevö nästa gång.


Hittade i en tidning idag, hur man fixar en snygg sänggavel själv, den såg nice ut minus fåglarna dock, men borde fixa en som e minst 140, om jag fixar..hade ju tänkt ev fixa en enkel i skiva å tyg..
blir en hel del snickrande å sågande om jag fixar den andra modellen. Länk till den enklaste varianten,den som jag först hade tänkt göra..


http://pernillawahlgren.se/inredning-och-design/gavel.html






Nu lunch som bäst å sen får d bli jobbet då, får vara ledig hela helgen, skall baka imorron å städa, färdigställer bakverken sedan på söndag innan gästerna kommer.

Ha d!


Inga kommentarer: