söndag 7 juli 2013

Kalasandet över för denna gång, å jag e svullen av allt gott..

Förmiddagen var lite busy, inte stressig direkt men hade tillräckligt å göra.
Bebé krämen  å glasyren skulle fixas, pajskalet fixas, tårtan sättas ihop, Städa,diska,duscha,plocka grejer mm. Ställde om bordet på verandan så alla fick plats, så fint väder som d e så dracks d ute idag.
Fick vita blommor,en sedel å 2 presentkort ; blossom å katarina maria!! i love them 2 stores!!

Gästerna åkte nyss hem, hörde en del klaganden på hur mätta dom var ;) Å d va ju bra att allt smakade, när man ändå hade lagat allt fr scratch så att säga.


Laxpajen va supergod, mkt bättre än vad jag hade trott faktiskt..
Allt som e kvar av den.


Bebeérna smakade jag inte men dom verkade nöjda me dom me
Å Pavlovan med lime och passionsfruktscurd va så himla nice! Glömde ta bild på den dock.


Men den såg i stort sett ut lika, hade även kiwi och mammas jordgubbar på, minus ljuset. Gottans var d!
Wiggo njöt även av sällskapet för han fick va ut på vift mer än vanligt idag. Baby gillade inte allt folk dock. Men så fort dom ställer sig mot dörren kikar hon fram från sitt gömställe <3 .="" p="">Leo var var sällskaplig som vanligt, han hälsade på alla å lät alla klappa honom. Myskillen ;)
Grannen sjöng för mig, hm jaa d va väl skoj..eller...nä man borde va tacksam istället att kärringen ens mindes mig.

Nu fortsätter födelsedagen med att se lite Game of thrones å lite fb spel ;)
 Orkar ja senare blir d länk, men jag sörjer inte om jag sitter hemma heller..

Ha d!




Inga kommentarer: