måndag 10 mars 2014

Back 2 business..

Har haft 3 sköna lediga dagar. Me mkt filmtittande, lite schlager,där fel låt vann i mellon, snacksande hos syrran och lite pyssel. Men nu e d 6 jobb dagar i sträck som gäller, börjar med morgon skift å kombopass mot kvällen.
Har faktiskt kommit i gång rätt bra me länkandet. Ikväll blev d straxt över 4km, rätt bra tid me, trots motvind å håll.

Mina lediga dagar i bilder ;


Mobil fodral, virkade i bomullsgarn.
 Jaime Olivers ananasgryta,nam!

Min finska virkbok,som kom häromdagen, mkt nicet i den, å enkel att fatta dessutom. i like!
 Lite fodertyg å en dragkedja så e denna väska/necessär klar.
Ska test fixa en väska i modell större ännu, å en 8 kantig matta. Å kuddar.osv ;).

Våren e här å därmed pink corner åxå.
vill inte riktigt sätta undan skinnen ännu.



Har kommit riktigt låbgt på min puff, men nu e problemet,var har jag lagt den sista rullen me trikoo??


Fick min Buddha till trädgården åxå, samt ett par tränings tights å en tshirt.
Nu ska ja se Vikings.
Ny favvis serie!

Varför gillar jag skäggiga män plötsligt?? Först Joe å nu denna...Jaa va kan man....












Inga kommentarer: