fredag 21 mars 2014

Efter festkvällen..

Igår kväll var d pensions/60 års matfest på Campen som gällde.
Vi var hela 18st som hade bokat in oss.

Maten var god å sällskapet lika.
På menyn stod d ; Örtkryddad kyckling file, kantarell risotto, medelhavssallad, tomatsössö, ratatouille liknande sak, gratäng aktig sak(smakade inte på den)hemlagad focaccia å efterrätten bestod av kaffe å chokladkaka me grädde..
Vi blev minsann mätta å  d kostade blodiga 23e. Men d var nog värt d.
Fick sätta mig på cykeln när jag kom hem, magen var till bristningsgränsen.

Innan festen hade man dom sedvanliga problemen ; Vad skall jag ta på mig??
Efter planer på klänning mm. så blev d till sist svarta slimfit jeans,wedge sneakersen,svart topp med min rutiga skjortklänning å nya klockan föståss.

Inte för fint eller för vardags. Å håret sprayad till max ;)

Idag e d sovmorgon och kvällsskift på schemat, imorron e d lite öppet ännu, åtm en sväng till Jeppis men gratis jumpa på Easifit e åxå på förslag me A. Ska se vad d blir.


Nu blir d lätt lunch!

Inga kommentarer: