söndag 16 mars 2014

Nyvaken å yr i bollen..

Sov en stund efter jobbet, men ja känner mig fortfarande trött å hängig. Nässystemet känns konstigt men d beror nog på jobbluften, har ju traskat där 6 dar i sträck nu så.

Hade tänkt göra mkt efter hemkomsten men nu skiter jag i allt tror ja å kanske bara ser en film, ska planera var washitejpen skall placeras me. Ska googla om d finns ännu bredare att köpas, tyckte den var aningen smal men ska se.
Bio ville jag åxå på men d skiter jag också i. Orkar inte.
***********************
Ska börja jakten på ny/gammal frisyr också. Har inte direkt bokat in ett besök till frisören men jag vill ha d på klart hur jag skall ha d denna gång.
Ska slinga upp d mer imorron tänkte jag.

Ledig dag imorron sen skall d långlänkas på kvällen me bästaste A. Har bara varit på kortare länkisar så d ska bli kul å se hur långt man klarar sig ;)

Film ska jag även se och sticka på puffen, d har jag bestämt!
Men hellvetesfönstret måste också få sig en omgång, usch i hate it..

Peace out....

Inga kommentarer: