onsdag 12 mars 2014

Sovmorgon deluxe!

Va skönt! Har 3 sovmorgnar på raken! Nice! Om jag har 2 morgonskift på raken e d 2 för mkt, e inte all lagd för att jobba så tidigt.

Bokade in oss på dagsresa till Umeå 29.3, ska bli skoj, har inget jag behöver direkt ;)
Meen d brukar ja ju inte ha heller, ska börja surfa runt å se vad som finns.

*************'
Har ått från att inte hitta skor till att ha beslutsångest. Nu plötsligt finns d ju hur många som helst att välja på..
Dessa fick jag idag ;
Duffy fr Ellos.

Sen hittade jag dessa på rea dessutom ,kunde förståss inte låta bli..
Sen gick jag in på zalando...suck...Beställde inga men nu e jag sugen på dessa ;
Behöver nog ett nytt skoskåp, undrar hur stora d finns egentligen..but to my defense så ska ett par slängas å ett par säljas, så d så...Sen söker jag sandaler..

***********************'
Eftersom d e onsdag idag så var d X-fit som gällde, satte mig på listan inför sommargympan åxå.

Fick halta hem, sträckte en muskel i baken, jätte skönt va d..så nu e d så här ;

Har man ingen kylgel så tar man ett paket frysta kycklingfileér ur frysen helt enkelt..Ingen länk imorron iaf, får ta ett arm pass innan jobbet kallar..

Nu blir d serie eller film...Göken!

Inga kommentarer: