torsdag 22 augusti 2013

Daan före daan..

Ja här sitter å jag å småsover i soffan. Har stress bakat å stress stickat klart allt inför Juthbacka,som e imorron.
Dagen startar 8.00 å slutar väl som bruklit kl 01,00..
Blir en lång dag skall jobba kvällsskift också. Vilken tur att jag får vara ledig söndag! Klappar mig sj på axeln för att jag var så klok och fixade jobb listan så..
Börjar känna mig sliten nu. Har varit en skit lång sommar.
Blev bjuden på villa avslutnings fest men den skiter jag i, orkar helt enkelt inte. Har beställt vårrullar fr jobbet, sen ska ja tända ljus å sånt å bara va, kanske sen en film.
Sambon får göra vad han vill, han firar ingenting,inte vill  han göra nåt heller. Inga möbler äger han här hemma eller å inte vill han heller. Å sen klagar han på att d e bara"jag"..Klart  e bara jag, jag får ju göra allt praktiskt, skaffa allt om d ska skaffas nåt, ringa gårdskarln, städa etc. D e som å bo sj, nästan. Vore lugnare iofs å bo själv.

Gaaah!!


Jaa...men nu e ja sugen på ny säng, ska se hur pass bra marknaden går ekonomiskt också. Den ikea säng som jag spanat  in rätt länge e på rea nu. Gaveln me..Så d vore läge egentligen. Ska bli en 140cm nästa gång. Med lådor under.
Brimnes.. 


Vore så nice å slippa eländet vi har nu, knarrar så for nån av kissarna hoppar upp på den. E ju inte ens min säng, syrrans gamla. Måste va minst 15år snart. Den har nog gjort sitt by now.

Ska nog bli läggdags nu, e ovanligt trött av mig..Nattis!

Inga kommentarer: