lördag 17 augusti 2013

Vill ha!

vill ha i tambur kanske?beror på tamburen ju..
Ett alldeles eget krypin som jag kan fixa till å inreda hur jag vill. Men ekonomin min e inte mogen för d :(

Går förbi ett tomt hus varje dag när jag går till jobbet. D retar mig liksom " här står  jag alldeles tom å kanske ditt i framtiden".. Faan...
I mitt huvud har jag redan renoverat d å allt.
Drömma får man iaf..
Lite hur jag skulle fixa till d...

Kök  ;  Vit högglans köksskåp. Smeg kyl å frys.Mkt Ikea annars.




Fläkt till spisen, ikea

kök å sovrum e bredvid varandra så hade nog höjd golvet lite i sovrummet,inte så här mkt dock.å öppnat upp i taket.2 trappor max.

golv i hela huset,icke badrum..



köksstorlar till mitt runda retro bord.


Ritningen på huset skulle bli så här typ ; blått e fönster, lila e i sovrum/hobby rum,röda e i köket(köks ö med barstolar) Röda strecken e en glasvägg som skiljer lite av mellan tambur å vardagsrum. D rosa e spisen , å d gröna e matbordet.Toan har även en ingång från sovrummet. Öppet mellan kök å vardags rum.Värmecentralen borde inte ta så stor plats så den har nog rum i hörnet av hobbyrummet. Skulle vilja öppna upp även taket i vardagsrummet.
Å en nunna uuni genius som står nånstan i vardags rummet
I badrummet e d svartvitt golv som gäller,å högglans skåp antingen vit eller svart brunt ;



Sen finns d ju hur mkt som helst än men här kom ett axplock utav d jag kan tänka mig.

Nä nu e d läggdags som gäller..


Inga kommentarer: