fredag 16 augusti 2013

OO ledia fredag..du jick undan...

Startade dagen me storstädning å färdigställande av laxpaj. Bästaste A var inplanerad på kaffe kl 14.00.
D e rätt bra att ha besök nu som då, tänker på städningen då, för jag har lite probs me att torka damm tex..D e ju en äkta snoozefest d..Blää...D bjöds på kladdkaka med rosa rädde åxå..Allt va gottans!
Har nog ätit 2 portioner av pajen sen dess, nami!

Efter att hon jick, tog jag ett lätt pass me hantlarna. D börjar kännas lite i armarna av all stickning så.
Å d va skönt, måste komma mig iväg på en länk innan kvällsjobb imorron,annars får jag nog skaffa laxeringsmedel, yäk !

Sen stickade jag faktiskt lite. Såg filneb Pitch Perfect. Vilket e inte egentligen min stil alls, men d e väl skoj me variation, å musiken i den e ju rätt ok.

På sambofronten har d varit lugnt, ovanligt lugnt. Han fick nog ut d värsta i början av veckan skulle jag tro ;)

Har även betalat räkningar(JEEYAY) dit for den lönen.oh well jutis nästa vecka,d borde väl komma in mer då..Och d påstås komma lön sista me. I like, behövs ifall d blir antingen Haparanda me kusin  i september eller Uppsala me A. Om hon far dvs..
Drack kaffe ida så d får nog bli en film till ikväll, Elysium..


Ajöken!

Inga kommentarer: