tisdag 13 augusti 2013

Mera stickande å film..

Va d börjar bli tröttsamt. Trodde aldrig att jag skulle tröttna på att sticka men nu börjar d kännas tjatigt. Väntar på mer garn så jag kan färdigställa mina mattor. Hur stora dom blir sen får jag se, en ska iaf i badrummet.

Har även börjat få ont i axlarna av d, tur arr arbis kurserna börjar igen så jag får börka vifta med vikterna igen..Ska bli så nice! Borde börja springa igen åxå.

Borde börja klura ut vad som skall bakas till juthis marknaden me, ska gå fort å vara billigt att fixa till.
Sahara går på dvdn. 
Var till mamsens en sväng me syrran tidigare, hämtade lite grejer. And again var d nära att mitt andra jag (hulken) hade fått ett utbrott. Mamma vet hur man retar upp mig minsann, oboy. Blir så stressad på hennes förlegade åsikter. " D e inte bra för barn att ha föräldrar som e hbtare" mtf..Y? sa jag.D e ju pinsamt hur hon argumenterar sitt shit.
Fick gå på toa å lugna ner mig,blev så himla pissed off, GRRR!


Kvällsskift imorron då,ska bli nice me sovmorgon..Känner mig allmänt trött. E d inte strul me chefer så e d brist på vikarier mm..

Ajöken..



Inga kommentarer: