måndag 5 augusti 2013

Depressed and shit...

Jaja, d slog till bara..
Satt å såg resten av breaking dawn å så i slutet kom ju en ballad shit..Å sen e resten av kvällen förstörd..
Blir på så himla dåligt humör av ballader så d e inte klokt.
Dom handlar ju bara om kärleks trams å  en massa annat skit som bara finns i böcker.
Grrr...
Minns när man var yngre så var på club så spela dom ju alltid "tryckare", å så länge begav man sig till toan. Dels så att man slapp tacka nej till nån man inte ville dansa med (vilket var majoriteten) å dels för att d var a downer för fest stämningen.

Love at first sight tror ja inte på alls, inte heller på Mr Right.
När man kommer upp i min högaktningsvärda ålder av 31år ,så e killarna antingen upptagna me barn å hus å shit..Eller singlar med en massa bagage. Huva, jag har en massa eget bagage tack,behöver inte mer..

Min prinskorv gick å la sig redan halv 8..Sen började film å serie festen ;)
D e rätt irriterande att han e karl som går å lägger sig så tidigt, jag lever ju upp på kvällen. Och då vill jag höra på musik eller se film(med ljudet på helst då) eller baka eller göra va som, men nooo d går inte längre.
D saknar jag fr när jag var singel faktiskt. Att jag kan göra vad jag vill vilken tid på dygnet som helst.

nu känner jag att deppigheten börjar lätta.

D fina med att va mig iaf e att imorron när jag vaknar kommer jag nog att vara my faboulous å mesta dels glada self igen, sen om d e bra eller dåligt i längden att va sån, får tiden utvisa.
I am what and who i am...Deal or piss off...

Nattis!




Inga kommentarer: