lördag 12 oktober 2013

Chips,dip å FÖR mkt shopping...

Ja d e inte bra å va ledig ibland.
Sitter som bäst å trycker i mig chips me dip. Sist jag åt d var i slutet av juli, så kanske d e ok :)
Ska ut på länk sen så då rör d mesta av kalorierna på sig, har jumpa allar dar fram till torsdag så jag borde bli av me d ;)

Hämtade mitt anttila paket å fick en smärre chock när jag öppnade burkpaketen..Dom va ju så hinla stora!
Inte fan har dom rum på kryddhyllan, ajaj en smärre missberäkning av ögonmåttet igen, men tänker ge ena iaf åt kusin till antingen födisgåva eller julklapp, så nu har jag en mindre sån å köpa. Alltid nåt.
Men nicea var dom! Ska ha fram dom tänkte jag på bänken me dom andra svarta burkarna.

Dom hade flera fina i samma serie i, svart å vitt så klart.
Köpte även en lergryta för nu ska d fixas extra hälsosam mat :)
Fick tom några recept me.

Nätshoppade en del grejs tidigare åxå ehm..
2 par träningsskor, kappa, poster å toppar..
 På prov, har ju sökt överallt efter en höst/vår jacka, ska testa hur denna e.
Topp /skjorta kallar jag d till, heter egentligen klänning. borde bli bra me leggings.

En lite annorlunda sak. Såg nice ut iaf. Testing, testing!
Nya inne skor. på rea i storlek 39, så vi får se..
Dom jag har nu e 38 å tar aningen på stortån ibland. Men bara ibland konstigt nog. Halkar lite me dom me på crossfitten. Vid plankövningar å sånt.
Pacific Rim poster,så frään ;)
Skall få en egen plats i vardagsrummet nånstans.
 Fann i alla färger, gillas den blir d att beställa hem fler!






Mina nya ute skor. Fräsch färg!
Inte på rea, gulp!
Mina oldies e inte riktigt upp nötta än men man ska inte ha dom hur länge som helst, anyways så började dom visa tendens på att bir lite sne.

Men nu får jag inte shoppa förrän ev Ikea, vi har dock en tvålbeställning på G på jobbet men får se när den blir inlämnad, d e ju d här me pengar me.
Å lite senare hade jag tänkt ha ett Easybaking party.


Länk senare, nu film å kanske fixa klart koftan, fäster trådar som bäst, bläää..Eller så börjar jag med nåt nytt..

Sa jag att jag får vara ledig idag?? Jeeejay!

Aufen!







Inga kommentarer: