torsdag 24 oktober 2013

Ikea å dagen efter!

Ikea kom å gick å ja hittade mkt, en del köptes endel tas 6.12, yes då åker jag dit igen ;)
För då skall madrassen nämligen handlas å en del julklappar, hoppas bara att inte e lika vått då som d var igår.
Gummistövlarna hade varit att rekommendera.

Oh well, jag hade iaf kilsneakersen som tog emot en hel del väta som tur var.

Dagens saldo ;

Hittade äntligen min matta! Den har alltid varit slut när jag besökt Rusta men nu hade dom den, fanns i 2 färger till, den e så nice!


Hade hem en massa beställningar me. Ljus mest då.





Dessa fixade jag av Ikeas Tolby ram. Som e svängbara eftersom den har 2 sidor. köpte 2 st i den andra skall d komma 2 bilder i rosa aktigt e d tänkt.

Å så ser den och dom nya lyktorna e på plats. Lyktorna e egentligen dricksglas från Ikea, satte bara lite vit sten i å varsitt doft ljus, blev mysigt!
Dom har så snygga fötter!


Min pinka Hampen skall i tamburen e d tänkt, men d värsta föret får gå förbi först. Nästa gång jag åker ska d handlas en röd.



***************
Fick sitta å vänta nästan en timme på att få gå in till läkarn idag, skulle prompt ha min kortison spruta, i wasn´t taking no for an answer.

Å jag fick den också. Så nu får jag inte göra nånting på 3 dagar, inget tungt iaf.
Vilken tur att jag har semester :)

Nu blir d film!

Ha d göttans!

Inga kommentarer: