tisdag 8 oktober 2013

Lediga dagar går alldelse för fort!

Fick vara ledig måndag- tisdag. Har hunnit med en hel del, utan att stressa dessutom.
Ut på länk, gym, virkat klar en mössa, börjat på en tubis, förberett utsidan för höst/vintern, diskat hur många ggr som helst, shoppat lite på nätet.
Kuddöverdrag fr jotex

Fick paket häromdagen, ända till dörren :)
2 kuddöverdrag ,som om jag behövde fler, å ett lakan i grått. Lakan skulle jag egentligen behöva investera i.
Men inte vilka färger som helst gillas.
Min krokade mössa.














Fick äntligen nytt början på vantarna, har haft lite paus,kom andra projekt emellan. Men vart efter att garn tar slut på ett projekt så fortsätter man bara på ett annat ;)
D gäller å va förberedd!
Skall bli en tubis.


Detta härliga garn köptes på mässan, finns i glitter i d ;) tom en rosa krok nål har ja, jaja d ska matcha!

Har sökt en höst jacka i evigheter nu men hittar ingen som jag vill ha.

Men  ja har hittat en massa på rea på HM, å inredning fr Anttila. Alltid nåt.

Måste köpa ny fläktplatta till laptopen me,min nuvarande gav upp efter inte ens ett år i bruk.
Borde ha garanti kvar så mejlade åt fanskapen som sålde den åt mig.
Väntar på besked, men nästa e fram googlad iaf. Just nu har jag ett par pockets under den :)

Syrran var ut en sväng igår, så vi fixade klart mammas julklapp. Ett bekymmer mindre då.

Ikea lista e klar, anmälde mig idag so its all good
Skall köpa öite ramar och sånt som jag skall pyssla till i lite Sanni style sen ;).

Söker fortfarande min brödlåda men inget ställe har nån jag vill ha, den får inte vara hur stor som helst, Och nu söker jag även en stor glasburk me lock man bara kan lyfta av, för småkakor. Finns d ingen text på så kan man alltid frosta dit en.

Jobb imorron ijenn då, så snart(om en timme) blir d läggdags.

Ajöken!


Inga kommentarer: