söndag 20 oktober 2013

En stund sen sist..

Idag har jobbats skift 4/6..Borde börja kännas lättare skulle man tro ,men nej..Igår blev jag bjuden till syrrans på hemgjorda burgare. å senare blev d film. Mätt som fan blev jag, så hade jag hämtat ut paket åxå så hade några å öppna ;)
Allt va nice, e lite fundersam över ett av sko paren dock. Tror d blir att skicka tillbaka ändå.

Semester fr onsdag å Ikea på d.
D eviga problemet inför ikea dagen e ; vad skall man ha på sig??? Svart byxorna,nya kappan,kanske nån av dom nya topparna...men skor, vilka? kil länkisarna eller dom regular lite nötta men ack så bekväma pumasen? hmmm....dilemma!

Har nån dag på mig ännu.

Imorgon blir d morgonskift å sen via butiken, å sen hem å fixa paj å rensa upp lite. R kommer på besök, hon skall hjälpa mig färga mitt hår, måste ju va fräsch inför ikea ;)
Slingorna skall bättras på å kanske npn till skall fixas.

Sen tisdag blir d morgon jobb å 2 jumpa pass. Skall skicka tillbaks paket me. Sen ska jag förbereda mig mentalt inför Ikea dagen ;)
På torsdag skall jag till läkarn, hoppas jag får min spruta då, piller hjälper inte. Har redan testat d.


***************
Satt å googlade häromdagen å hittade tillbaks till stället där jag köpte mitt mäss tyg.
Skall nog fixa fler överdrag till brandvarnaren me tyg därifrån.



Här e 2 st exempel.



Söker en sån här brödlåda, verkar bli svårt å hitta dock...

Ajöken!


Inga kommentarer: