söndag 27 oktober 2013

The vacation has come to its end...Va surt!

Men nog bra tillika. Denna semester har präglats av godis ätning bla. Å d e inte bra i längden.
Måste börja träna igen imorron. Lättast e d att börja på en måndag me allt.

På dagens schema var d mamsen å julklapps beställning som gällde.
Hittade en del, tycker jag e lite efter på klapp fronten hittills för i år.
Hittade en del åt mig sj på HM home, lite juldekor mm. Borde man sticka en röd filt åt sig också?

Imorron skall julgardinerna sys. Stjärnan beställdes fr Cellbes. Sen skall d köpas en röd hampen fr ikea till stolen. En del andra smågrejer skall fixas som jag skjutit upp allt för länge nu.



Har även stickat  lite på pippi tröjan min, men märker att jag saknar lite tillbehör,som jag får låna av T.
************************************'

Denna lampa hittades på Rusta men skall köpas 6.12, var så nice när den lyste, 129kr bara. Sen hade dom nicea presentpappers tillbehör me, å en matta åt mamma mm..
Även ikea listan skall fixas imorron.

Mitt kortison blåmärke har börjat ge me sig lite. Men bulan e kvar, så får se hur d går på gymmet på tisdag, å crossfit onsdag.

Har inte ont i armen nu annars bara kring bulan å blåmärket.
Kunde faktiskt hålla mig fr stickningar mm under dom 3 dagarna som jag skulle vila. D tyngsta jag gjorde var att diska.
Så d borde inte vara pga nåt sånt iaf..Kanske läkarn missa lr nåt, hur som så har ja inte ont i fästet iaf. Alltid nåt.

Semestern e slut men nu e d 2 lediga dagar framför mig.
Höll på klättrade på väggarna lite tidigare när jag inte fick göra nåt. Jag e nog inte så bra på att va ledig egentligen, jag blir fort rastlös å ränner runt me en massa grejs å saker som inte behöver göras egentligen.

Skartsladd e fixad så nu kan vi även se på tv om vi vill, även om d sällan går nåt bra där.
Har inga dvds hemma jag vill se heller, borde beställa nya men ska skjuta på d så länge d går hade jag tänkt, d e dyr säsong nu. Har böcker att läsa men jag känner inte för d helt enkelt.
Vet inte vad jag vill göra. Har lite ont i nacken, sambon lovade massera lite sen.

Nu skall HPn få vila lite hen börjar gå varm...

Until next time...




Inga kommentarer: