onsdag 20 mars 2013

Dittan å dettan...


Fötterna fixade, d behövdes verkligen..e dåli på sånt där men pga jobbet borde jag bli bättre,mina hälar blir så torra å spruckna..anyways nu e dom fixade,smorda å bomullstofflorna e på..
Nu ligger ja å småfryser under krokfilten..


Fötterna fixade, d behövdes verkligen..e dåli på sånt där men pga jobbet borde jag bli bättre,mina hälar blir så torra å spruckna..anyways nu e dom fixade,smorda å bomullstofflorna e på..
Nu ligger ja å småfryser under krokfilten..

Dagen gick i film å chillandets tecken. Stickat lite me. Antibiotikan verkar ha kommit igång iaf, för imorse va d slem time om man säger som så. Hostan e d same, nada upp.
Baby har varit störig idag, ja sydde ihop hennes mousy(leksak) den hade börjat tömmas på innehåll..så hon va riktigt besvärad å rev å slet i den efteråt ;)
Å sen va d bara apport som gällde hela tiden..jag tröttnade rätt fort men hon kan hålla på 4ever.

Måste fixa käk åt mig imorron, som tur var hade jag varit klok å handlat makaronilåda när d va på rea..så d blir d imorron och sallad me feta å krutonger. Fan jag älskar krutonger me oliv smak..merde..d e bröd  bara ju..

Borde nån dag soon åka till mammas efter symaskinen, har skjutit upp d rätt länge nu..men har paket å hämta på berras me så..borde köpa nåt gott å ta me till pappa, ifall jag nu inte orkar baka nåt..
ett alternativ

Ja just d, hämtade ut mina adidas häromdagen men dom va ja inte nöjd me så jag skickade tibax dom på samma gång. Kändes klumpiga å lite lösa om foten, fina annars dock..Söker febrilt efter nya. Har inte hittat några som skriker mitt namn..d börjar bli lite akut ju närmare våren vi kommer..Hittade nyss dessa, very nice nu blev d svårt ;)

Mkt nice,like the tongue!

påminner om dom ja har
Nu börjar ja bli lite roggy..nite nite,sleep tite!






Inga kommentarer: