söndag 24 mars 2013

Sista sk sjukdagen..

Imorgon e d min tur att jobba igen då, kl 06.15 kommer alarm helvetet å väcka upp mig, paul simon har ja som sjunger vackert när jag ska vakna mot min vilja..
Först e ja alltid sur,men sen ploppar Chevy chases miner å rörelser upp i huvet å sen ler jag igen. En stund iaf ;)




Hoppar nog över crossfitten ännu imorgon, kommer å hosta ihjäl mig. Men ut å gå borde jag nog iaf göra.
Tisdag kväll e d stick afton på Åminne denna gång.

Sen fredag hade varit inplanerat bio å GI JOE men pisshuvena på bio ändrade datum, så d får bli en annan gång..
Torsdag blir d en sväng me A till Kokkelby, d e no främst hon som har ärenden. Jag har ju knappt pengar så. ska ju trots allt 6.4 till Kauhajoki på ev garn uppköp.

Länge sen jag lyssnat på denna. Den surrade jämt förut. Fin men sorglig på samma gång.

Ballader ör mig skit deppiga, men inte denna på nåt konstigt vänster. Den stärker på nåt vis. and it gives me chills.

Have ö najs iivning...


Inga kommentarer: